tisdag 2 september 2008

Min Selma...

För några veckor sedan var det ett väldigt busväder ute. Det regnade som bara den och lite åskmuller kom det nog också. Min bästa vän Selma är jätterädd för åska. Hon gick in i mitt rum och gömde sig. Men det räckte nog inte så för hon gick och ställde sig vid min säng och försökte pressa sig mellan spjälorna. Mamma tyckte så synd om henne att hon lyfte ner henne i min säng. Där kände hon sig gensast trygg så hon la sig ner och somnade direkt...


Nej men Selma! Vad gör du i min säng??
Du får flytta dig sen när jag ska vila middag :-)

3 kommentarer:

Vilda sa...

Det ser skönt ut det där... Tror nog att Rufus gärna legat o snusat i vildas säng med..... :-)

Kram /U & V

lena sa...

Det ser härligt ut . Nu kan du och Selma sova er middagslur tillsammans :)

Kram Lena

Jennifer sa...

Naaaw, så gulligt!! =)