lördag 21 juni 2008

Midsomarafton.

Igår var det midsommarafton. Det var min 2:a. Men förra året var jag bara 2 1/2 vecka så då sov jag mest =).
Vi var hemma hos mig och farmor och farfar och Tenne och hans nya tjej Ina kom och firade med oss. Det var en jätterolig dag!
Jag tog tag i farfar direkt för att visa honom mina fotbolls tricks.

Lite häng med pappa i soffan. Det är ju störtkul att sitta på hans axlar!


Mamma ville kela lite men det var jag inte så pigg på. Ville ju hellre leka med farmor och farfar!

När jag hade ätit min middag tyckte Ina att jag skulle bada. Med kläderna på!!! Så tokig hon är.

Men farfar, vad gör jag här???


Jaha.... Då kan jag lika gärna diska efter maten då....


Fattar fortfarande ingenting.. Varför badade jag i vasken???


Efter lite bus med farmor hade jag glömt allt det konstiga =).

1 kommentar:

Vilda sa...

Haha! Vad lajbans det såg ut att bada i vasken. Måste jag testa någon gång! Ses på tisdag, ska bli skoj! Kram /Vilda