söndag 22 juni 2008

Lek med Selma och Mc Donald´s

Idag skulle vi bara vara hemma och ta det lugnt. Det var i alla fall vad mamma och pappa trodde =). Hihi, jag kan säga att det var full rulle hela dagen. Jag lekte och busade konstant. Och när mamma och pappa var slutkörda var det Selmas tur att leka. Tyckte jag i alla fall, Selma var inte så med på det......

Selma du kan väl leka med mig! Jag kastar bollen till dig och så tar du den så jagar jag dig sen =)!



Men kom igen Selma. Rör på dig!!!!





För att komma iväg lite tyckte mamma och pappa att vi skulle äta ute idag. Det var pappas tur att välja. Det blev Mc donald´s av alla ställe! Pappa var jättesugen på hamburgare =).


Jag fick lite pommes och en cheesburgare men den åt jag inte mycket av.



Men pommesen var jättegoda!



2 kommentarer:

Vilda sa...

Mmm... vad gott det ser ut med hamburgare och pommes. Längtar tills jag kan äta det.

Ses i morrn. Kram /Vilda

Natalie sa...

Min goding! Fråga mamma när ni kan hälsa på oss. Vi saknar ju er! (selma får självklart följa med)