onsdag 18 juni 2008

Kalas i parken & jag äter själv för 1:a gången.


Idag hade vi ett gemensamt 1-års kalas för mig och mina vänner. Vi träffades i Hammars Park och fikade och delade ut presenter. Jag fick en jättefin båt och massor med sandleksaker!




Här sitter vi och myser i det fina sommarvädret. Det är jag med Sverigetröjan. Det är ju match ikväll!




Marie & Erik och Maria & Lova




Carolina & Karl som leker med en av presenterna.




Jag sov mig igenom nästan hela träffen. Det var ju min sovtid, vad ska man göra?!




Söta Vilda älskar kameran =).



Elliot med sin mamma Annika.




Och tuffe Hugo med sin mamma som också heter Annika.




När vi körde hem stannade vi till på Babyproffsen för att handla en ny sked till mig. Mamma tycker att jag ska lära mig att äta själv.




Det gick ganska bra tyckte jag! En o annan sked slank ner i alla fall!



6 kommentarer:

Vilda sa...

Åhhh vad fina bilder kompis! Min mamma var lite slö med kameran igår tyvärr. Du och jag träffades ju knappt, antingen sov du eller så sov jag. Tack så mycket för roliga såpbubblor. Lekte med dem i trädgården igår. Kram /Vilda
Ps. Synd att din klädsel igår inte kunde hjälpa Sverige.... :-(

Vilda sa...

Det kan vi visst göra. Hur har du det nästa vecka? Jag är busy måndag och onsdag om mamma minns rätt. Idag ska jag hänga med min kompis Måns. Han är dessvärre inte så rörlig än, bara 4 månader. Vilken bebis va? ;-) Kram /Vilda

Natalie sa...

Helt underbart att du fått en blogg bosse! Uppdatera ofta så att moster slipper sakna sitt hjärta för mycket! Älskar dej. Pussa mamma

Natalie sa...

Helt underbart att du fått en blogg bosse! Uppdatera ofta så att moster slipper sakna sitt hjärta för mycket! Älskar dej

Elliott och Elton sa...

Hej killen!

Tack för igår! Jättemysigt och tur med vädret hade vi också! :-)
Vad duktig du är som äter själv nu! Vad bra att mamma hittade en sked till dig!

Hoppas vi kan ses snart!

Kram från Elliott och hans mamma!

Hugo och Olivia sa...

Tack för en trevlig träff fick ju träffa dig lite i alla fall.
Vad skönt att det gick lite bättre när du fick äta själv
Kram Hugo