lördag 1 maj 2010

Mycket att göra!

Igår, fredag, hade vi saker att göra hela dagen. Vi skulle gå upp till Caroli där mamma och jag skulle till frisören. Vi skulle stanna och leka på de lekplatser vi gick förbi men planeringen sprack lite då det var dåligt väder. Vi stannade hemma och lekte med lera och tog sedan bussen upp. Jag tycker ju det är så kul att åka buss!

Väldigt koncentrerad!
Vi åkte upp lite tidigare så att vi kunde äta lunch på Caroli med Liina och Johannes som passade mig och Alfred när mamma blev klippt.

Victoria heter vår frisörska och hon är jätteduktig.
Hon berömmer mig alltid och säger att jag är så duktig som sitter helt stilla i stolen!


Jag fick åka i bilen. Kul!!


Det var bättre väder när vi var klara på Caroli. Vi hittade en lekplats och lekte lite.

Alfred sitter i vagnen och spanar

När pappa hade slutat jobba kom han och hämtade oss och vi körde ut till Ikea. Jag åt de vanliga köttbullarna med glass efteråt. Mumsigt!

Jag busade lite på lekavdelningen =)

2 kommentarer:

Linda Ganton sa...

Perfekt att man kan leka inomhus när det är dåligt väder! Tjusig frissa!

Elliott och Elton sa...

Fin frisyr och duktig kille! Söta killar med likadana tröjor! :-) Kram