tisdag 1 september 2009

Mamma och Alfred på babycafé.

Idag var det min första dag på dagis. Jag har varit hemma sen i slutet på maj. Det gick väl ganska bra. Förutom att jag inte åt nånting på hela dagen. Och att jag inte ville gå på toaletten och kissa. Det hände visserligen ingen olycka men jag kissade mycket i blöjan när jag låg och vilade.
När jag var på dagis passade mamma på att träffa väninnorna. De var på kyrkans barntimmar i Bunkeflostrand.


Lille Elton i supersöt dress.

Gulliga Olivia leker med vattenflaskan.

När mamma tog foto på Olivia fick Alfred ligga på stolen. Konstigt tyckte han.


När mamma hämtat mig på dagis gick vi upp till Värnhem.
Jag fick en korv med bröd och sen en glass!




2 kommentarer:

Alicia 0 Ella sa...

så synd att vi inte hann komma dit förjag skulle jättegärna vilja se lilla Alfred, han har ju redan blivit såstor!

Hur är allt med er annars?
kram

Elliott och Elton sa...

Jättekul att träffas! Hoppas att vi kan ses där fler gånger! Vi ska dit imorgon. Ska ni med? Elliott ska också dit...:-)

Kram