tisdag 17 februari 2009

Underbara snö!!!

Idag kom mamma och pappa o Selma och hämtade mig på dagis. De hade packat in min pulka i bilen så det bar iväg till parken för massa bus och lek!
Jag älskar att åka pulka, skrattar hela vägen ner!

Mammas älsklingar

Första gången drog mamma mig upp för backen....

Men sen såg jag hur de andra barnen gjorde och jag ville naturligtvis göra likadant.
Kan själv!!!


Selma åkte med på en tur. Hon tyckte det gick lite för fort =)


Bättre att hon drar mig. Då går det riktigt fort!!!



3 kommentarer:

lena sa...

Vilken härlig avslutning på din dag.
Vill nästan ha en likadan.
Kramar Lena

Anonym sa...

Va mysigt! Moster vill oxå åka pulka!

Elliott och Elton sa...

SÅ härligt med snö!
Är så glad för alla barns skull att det äntligen kommit lite snö, så de små kan testa att åka pulka! Det gjorde ju vi när vi var små. Kul att det kom lagom till sportlovet också ju. :-)

Kram från oss!