fredag 20 februari 2009

Bildserie från lunchen.

Idag behövde pappa vila efter ett nattpass så mamma och jag körde ut till Center Syd och shoppade. Det hela började inte så bra, jag var jättekinkig och mamma hade glömt att ta med någon leksak till mig. Så det blev till att leta upp en leksaksaffär (BR) och köpa några bilar. Jag fick 3 st jättefina bilar. Efter det var allt bra igen, jag satt och lekte och mamma kunde shoppa i lugn och ro =).
När shoppingen var klar letade vi upp ett fik och åt lunch. Då tog mamma upp kameran och lekte papparazzi. Mycket störigt!
Precis när jag ska stoppa paprikan i munnen...

Men mamma, vad du är jobbig!

Jag menar allvar. Nu räcker det!!!




När vi kom hem var det bingen på direkten. När jag vilat bar det iväg till pulkabacken. Underbart!!!
Sen åt jag kinamat för första gången. Det var gott! Det bästa var efterrätten, friterad banan med glass. Mums!!!

Inga kommentarer: