lördag 22 november 2008

Vinterkul!!!


Igår kom årets första snö! Och som tur var låg den kvar när vi vaknade idag. Mamma och jag klädde på oss fort och körde bort till OBS och köpte min första pulka!

Testar den lite i hallen först



Selma var väldigt nyfiken på min pulka så hon fick också sitta lite i den =)


Efter en massa åk ner för stora backen var det dags att gå hem och äta lunch. Selma hjälpte till med lite draghjälp =)




Och lite till



När jag hade vilat efter lunchen gick vi ut en gång till och lekte i snön. Sen var det Mc Donalds time! Jag åt nästan upp hela min hamburgare.


Selma får naturligtvis också hamburgare =)







2 kommentarer:

lena sa...

Vilken härlig dag ni hade blir nästan avundsjuk.Tur att du har Selma som kan hjälpa dig att dra pulkan annars hade dina små ben blivit trötta. Ha en fortsatt trevllig söndag i backen.
lena

lena sa...

Jasså, här sitter hundarna och äter i soffan! :P /Emelie