tisdag 11 november 2008

Fars Dag!

I söndags var det ju fars dag och det skulle firas! Det var pappas första.


Dagen började helt underbart för min del. Jag fick för första gången smaka en lala macka ( en nutella macka). Det var ljuvligt gott!



När mamma hade städat klart var det dags att göra sig fin. Mamma tappade upp mitt bad och vände ryggen till. Det skulle hon aldrig ha gjort för då passade jag på att hoppa i. Med kläderna på!!

På eftermiddagen kom gästerna som bestod av farmor och farfar, farbror Dick och faster Julia. Jag fick en present av farmor och farfar, en fin bil!


Efter maten serverades det lite bullar innan den stora efterrätten. Jag tog för mig själv =).



Det blev snart kväll och dags för mig att gå och lägga mig. Passar på att spexa lite först :-)


Och lite till!



Här är vi fint uppradade!


1 kommentar:

Linda Ganton sa...

haha, visar sin finaste sida eller? Gumpa-lalla! :-)
Hoppas ni med hade en trevlig fars dag!