tisdag 29 juli 2008

Senaste nytt....

Det var ett tag sedan mamma uppdaterade bloggen.. Vi har hittat på en del de senaste dagarna, tyvär har mamma glömt kameran många gånger så det finns inte så mycket foton. Men men, det är mycket hon ska hålla reda på så ibland kommer inte allt med.


Det har naturligtvis blivit en hel del mys och lek på gården. Här sitter jag och Selma o solar oss i stolarna :-).
Lite kel med Lena är alltid mysigt =).

Men mamma och pappa! Ni är ju tokiga som sätter sevettasken på mitt huvud!!


Här får jag sitta och leka när mamma ska dammsuga och moppa. Hon tycker att städningen tar så himla lång tid när jag ska hjälpa till. Förstår inte varför! =-)

Jag bara ÄLSKAR min cykelhjälm. Går jämt med den på huvudet!

I lördags var vi på bröllop. Det var min komips Seth´s föräldrar som gifte sig. Visst är de fina! Jag fick bara vara med på bröllopet sen skulle de vuxna ha fest. Jag blev passad av Seth´s barnflicka Linnea och det gick jättebra. Mamma kände sig lugn. Lite jobbigt var det för henne att hon bara fick 2 timmars sömn på natten. Jag ville upp och leka redan kl 05.45.
Puh, stackars mamma...

I söndags åkte vi till mina gudföräldrar Dick och Julia. Vi fikade på deras gård men sen blev det för varmt så vi gick till Ribban och badade. Jätteskönt att svalka sig.

Tappa mig inte farbror Dick! Bäst att hålla i sig ordentligt!


Vi har varit på badet idag igen. Mamma har köpt armpuffar till mig. De är jättebra o fina!


Man kan ju inte vara i poolen hela tiden så mamma och pappa tog med min lilla bil så jag kunde plaska och leka i den när de ville sola lite...

1 kommentar:

Jennifer sa...

Oj va ni har haft fullt upp! Bad, bröllop och massor med sol! =)
Kram från Sierra och Jennifer