måndag 7 februari 2011

De som känner oss...

... vet att vi spenderar mycket tid utomhus. Nu har vädret blivit så bra att man kan vara ute flera timmar i sträck =)

I veckan har vi besökt lite olika lekplatser. Kameran fick följa med på två av dem.

 Jag är så snäll mot lillebror och tar med honom på de flesta av mina lekar.

 Två söta pojkar poserar.

 Det är inte ofta mamma får ta foto på mig, men här sa jag faktiskt till mamma att fota mig.

 Det fanns en rolig gunga till Alfred.

 När man har varit ute och lekt några timmar får man ta en liten fikapaus :-)


I fredags gick vi till Beijers park.

 Alfred  gillar verkligen att gunga.

 Baka baka liten kaka.

 Isberget låg fortfarande kvar och så klart skulle jag klättra på det. Ser ni mig?

 Ända där uppe var jag!

Alfred var nöjd efter en lång stunds lek!

Inga kommentarer: