söndag 2 januari 2011

Nyårsafton 2010.

Nyårsafton firades precis som de senaste gångerna med Idun och hennes föräldrar Jörgen och Ingela. Tenne var så klart också med.

 Alfred var på ett konstigt humör hela dagen så det var lite jobbigt.

 Ett enda foto lyckades mamma få av mig på hela kvällen.

 Idun ställde mer än gärna upp som modell!

 Efter maten gick mamma och jag ut och smällde lite raketer. Så himla kul!


 De små barnen bytte om till pyamas och sen var det efterrätt.
Sen gick pappa och jag ut och smällde lite fler raketer.

 Jag fick låna mammas kamera och då tog jag den här fina bilden på lille Valpen.

 Och denna på Alfred.

 Vi gick så klart ut vid 12-snåret och smällde upp resten av raketerna.

Pappa och jag byggde en snögubbe. Mitt i natten, så tokigt!

Vi klädde på Alfred och begav oss hemåt. Det tog 2 minuter sen sov jag i vagnen. Jag vaknade till när pappa bar upp mig men både Alfred och jag somnade om direkt när vi lagt oss i våra sängar.

1 kommentar:

Elliott och Elton sa...

Känns som att även ni haft en bra jul & når!

Kram och god fortsättning