måndag 27 december 2010

Julafton 2010

Julafton firades med farmor & farfar, Liina & Johannes, Dick, gammelmormor och mamma & pappa förstås.

 Här står jag och bara väntar och väntar.
Jag ville att tomten skulle komma direkt men de vuxna sa att vi skulle äta först.

 Alfred chillade vid alla julklappar.

 De tre musketörerna sitter och myser i väntan på tomten.

 Vad är det som händer? Kommer det nån därute?

 Men se, det var ju tomten!

Jag satt mer än gärna i tomtens knä. Han fick så mycket pussar och kramar som han ville =)

 Alfred var inte lika förtjust!

 Han satt hellre i soffan på tryggt avstånd.

 Han blev så mycket gladare när han fick ett paket av tomten.

 Farmor satt i tomtens knä...

 ... det gjorde även Johannes =)

 Alfred tyckte det var lika kul att öppna julklappar som jag!

 Mamma fick också julklappar. Hon blev väldigt glad för allihopa!

Dick och gammelmormor varvar ner med kaffe efter julklappsutdelningen.

Det blev ganska sent och vi var tvungna att köra hem. Jag var inte helt nöjd med det beslutet. Jag hade ju så himla roligt!!!

Tack alla nära och kära för en härlig julafton med massor av fina julklappar!

Inga kommentarer: