torsdag 8 juli 2010

Lite badbilder

Måndag och tisdag förra veckan spenderades på olika bad.

I måndags mötte vi upp med Tenne på Ribban.
Mamma och pappa säger att vi inte kommer att åka till stranden fler gånger denna sommaren. Pi katta för all sand! T ex förstår ju inte Alfred att man inte kan ta upp sin tappade bulle och börja äta på den igen.

Tenne och jag gick ut en bit i det kalla vattnet.

Så här låg pappa och Tenne och gottade sig i solen! (Fast bara en liten stund sen var det dags att leka igen!)


På tisdagen tog mamma med mig och Alfred till Segebadet. Vi var där hela dagen och lekte och badade och hade störtkul!


När man är storebror så är det viktigt att ha koll på sin lillebror. Jag brukar se till så att Alfreds solhatt sitter som den ska!


Grannbarnen var också på badet och kom och lekte lite med oss.

Min favorit just nu är den här tjejen. Hon är jätterolig och tar så bra hand om mig.

Inga kommentarer: