onsdag 20 augusti 2008

Lektajm med Isabella!

Idag skulle vi egentligen köra ut till Hammars park och leka med några av mina kompisar. Nu blev det så att det krockade men min middagsvila (som är väldigt viktig för mig) så vi kunde inte komma. Som tur var så var min tjej Isabella ledig på eftermiddagen! Mamma och jag tog bussen upp till stan. när mammorna hade ätit lite festivalmat bar det iväg till Sagoparken för lite lektajm.


Vi började i sandlådan. Så bra att där är lite bord man kan hålla sig i.

Det finns mjuka kullar man kan klättra på.


Jag besteg nog varenda kulle det fanns =).


Efter lekparken var det välbehövligt med lite mat och dryck.


Dagen avslutades med lite kel :-)

Tack för idag min lilla prinsessa!

1 kommentar:

lena sa...

Så söta! Och vilken pussvänlig mun Alex fick när han dricker vatten ut sugrör :) / Emelie